Aktualizace

28.10.2013 23:06

Dneska jsme se zúčastnily cvičákovských závodů pro psy do 1 roku. Co si budeme povídat. Aport a odložení za bod. Tunel a lehni za 10 a obraty za pochodu dokonce za 9. Nechce se mi tu s tím vypisovat, tak je tu "jen" to nejdůležitější. Překvapila mě co se tunelu týče, proběhla bez chyby a nakonci sedla. Odložení je a snad už nebude naší nejtemnější stránkou. Závěrem nás tak všichni porazili :D. Na 3místě Donneček, na 2. Eš a na 1. Wolch. Samí kluci, mno :D. Já byla z Bellči trochu sklamaná, jelikož jsme byli snad jediní na cvičáku co zůstaň neuměli. 

Přijeli jsme domů a já vzala, klikr , kokinka a vodítko. Šli jsme. Nejdřívě jsem to zkoušela po dobrém, ovšem u tohoto druhu cvičení tvrdneme éé.. od 3 měsíců. Tak jsem ji nemilosrdně na těsno přivázala ke stromu a začala se vzdalovat. Mohla si dělat co chtěla, ale nesměla štěkat - po asi  3 zopakování s naklikáním jsem jí začala dávat povel "lehni a zůstaň". Bellča se ihned otrkala a pochopila co a jak... "Sedni a zůstaň" bylo těžší, ale daly jsme to. Odepla jsem ji a zkusila na vodítku na cestě - úspěšně a nakonec na volno v trávě - pár přešlapů bylo, ale .. :).

Takže můj závěr je, bez klikru už ani ránu. Moc mi pomáhá a Bellinku to s ním baví. Většinou se snažíme přistupovat stylem klikr tréninku, ovšem někeré "blbiny" se s ním nenaučíme . Je to geniální věcička a moc ji všem doporučuji.

My jsme s klikrem zvládly "zdokonalit" (resp.doučit) - k noze, lehni, noha (chůze u nohy), odložení