Dlouho jsme tu nebyly

15.08.2013 22:44

Dlouho jsme tu nebyly a máme novinky:

Čím začít,tak asi pěkně od začátku :). Dne 20.4.2013, jsem si Bellu přivezla domů. V té době to byla malá trojbarevná koulička. Do smečky zapadla dobře. Ze začátku nebyl ani jeden problém a vše bylo pěkně pravidelně. Pak jsem dostala nápad, že budeme chodit na cvičak. Nejblíže je KK Židlochovice takže volba byla jasná. Zhruba v té době, jsme se přestali stýkat s "Jackie" a její paničkou. Momentálně se vídáme a začínají také chodit na cvičák. Zpátky k KK Židlochovice, hlavní výcvikářkou je Lenka Brzobohatá (CHS Tawy kennel, když ČéVéčko, tak od tam :) ) . Jsem moc ráda za to, že jsme na výcvik našli někoho s pozitivním přístupem. Poprvé jsme byli ráno na obrany, takže se Bellí seznámila s prostředím a já vlastně taky. Pak přišli první závody "Štěněčí speciál" kde jsme obsadily pěkné 4.místo z 5-ti. Měli jsme pékných 41 bodů ze 60-ti, což je podle mě, na 3,5 měsícního bíglíka úspěch. Dostali jsme igelitku  s kokinkama a s propiskou a klíčenkou pro mou maličkost. No a začli prázdniny, teda mě, Belle začal "teror" :D. Měla nedávno závislákové období a já z toho byla špatná, ovšem, momentálně na ni leze puberta. Vysazená kokinka jsou minulostí a snadno dvolatelný pejsek, též. Zkoušeli jsme coursing (viz.příspěvek nad tímhle) a teď se snažíme o dogfrisbee, problém je že frisbee=nezájem. Tak  aspoň umí na povel "hop" vyskočit do vzduchu. Taky jsme za necelý týden potlačili strach z velkých psů, jelikož po nás jeden  RR šel, přeskočil plot. Jsme, ale všichni v pořadku a oné ulici se vyhýbáme. Jinak už před povelem "vodítko" nezdrhá a chodíme běhat. Postavu má dle mého "lajckého" pohledu přímo ve skvělé formě. Děti bere na pohodu a k vodě má zatím vzah neutrální. Baví ji obrany, stopy (ale u těch jsem já znuděná :D),on je to všestranný bígl, zatím. S Miuškou vychází dobře,bere ji jako mamku, sice nějaká ta rvačka, když si usmyslí, že bude "alfa", ale jinak nic.