Přišel podzim, přišel mráz, do postýlky se schovám :)

29.09.2013 14:52

Ahoj kamarádi,

přišel podzim a s ním to krásné i škaredé. Krásné jsou louže a bláto, větřík a listí, paniččina postel. Škaredé je to, že většina pejsků nemá pohyb, že je někdy opravdu veliká zima. Protože mám paničku (svoji maminku) tak si můžu běhat po poli i v tom nejškaredějším počasí. Panička už plánuje co kdo dostane od ní, teda od Ježíška k vánocům (já totiž ještě věřím :) ). Koukáme na televizku a papáme dobrůdky. To je luxus, co? A někdy dokonce můžu do postýlky. Panička vždycky povídá já nebo ty, obě se tam nevejdeme :D. V noci a když jsou páníčci ve škole/práci tak já jsem venku s Miou. Jen co panička zavře po příchodu domů dveře, štěkám a ona jde za mnou :). Jdeme na prochajdu a užíváme si. Musím vám taky napsat, že jsme poskytli útočiště křečkovi polnímu, kterému říkáme "Jerry Luis". Je to taková oranžová kulička.

Začali jsme s klikr tréninkem a já poslouchám na slovo :). Jsem prostě šikovný pes!

Vaše Bell :-))