Přišel podzim

29.08.2013 13:30

Ahoj kamarádi, přichátí podzim a já nevím co by roupama. Zlobím a zlobím, panička povídá, že mám pubertální výtlemy chichi.... Ne nemám :D jsem zdravý bígl :P.  Tak, ale pár novinek je :). Ta první, že začínáme s klikrem (resp. budeme začínat), ta druhá, že panička už vybírá dárky, a ta třetí, že v sobotu do nebíčka odešla kropenatá hrdlička, kterou jsem zakousla. No, panička pěkně zuřila, ale co se mnou, jsem k tomu vyšlechtěná a tak po mě nemůžete chctít abych k ní byla nejmilejší, že? Takže prý, časem budeme chování na zvířátka klikat :). Jinak jsem poslušný pes. Aportuji, stopuji, obranařím i chodím na volno. Panička nás přihlásila na "Židlochoviského hafíka" to je výstava pro pejsky bez PP. Moc se těšíme, jsme v kategorii "Pes a starší dítě (11 - 15 let ? :P). Budeme muset do toho 5.října pěkně nacvičit postoj. slinku vám všem, Vaše Bell