Závody a cvičing

30.10.2013 00:21

Tak jsem zpáátky, odkud, no přece ze závodů :). 65 bodů ze 100. Panička povídala katastrofa. Ale perfektně předvedenéý tunel, lehni a obraty za pochodu. Odložení a aport mi to zkazili. Panička nikdyy na těhle dvou povelech netrvala tak jsem je neuměla. Ovšem byla tak rozžhavená, že jsme přijeli domů a šli cvičit :D.

Nejdřív odložení po dobrém...to se učím od 3 měsíců bez úspěchu. Tak mě prostě přivázala ke stromu a začala odcházet. Nesměla jsem štěkat..klik a pamlsek. Pak v leže a v sedě. Mno, vedlo se mi jako nikdy. Panička mě nechala vodítko, ale tentokrát ho nepřivazovala, jen mě posadila/položila a dala povel. Na 1. Pak mě odepla a v trávě mě zase drezúrovala, taky bez chyby :). Jsem to šťastný pesan, co? :D.

Jako odměnu za mé výtečné chování mi objednala obojek Red Dingo green, který mi bude jistě slušet :).

Bellča