Závody a velký cvičing

29.10.2013 22:44

Ahoj kamarádi, co vám budu povídat. Závody byly katastrofa. 65 bodů ze 100. Mno, víte co nám to zkazilo ? Aport a odložení. Strašně se mi povedl tunel a obraty za pochodu :). Stejně to, ale nestačilo a já skončila poslední. Díky naší paní výcvikářce jsme jsem stejně dostala 3 Lets bity a vzorek granulí. Panička, ale byla rozžhavená, že snad jako jediná neumím odložení a tak mě ho šla učit.

Nejdříve po dobrém, ale u tohoto druhu cvičení jsme už od mých 3 měsíců bez úspěchu. Tak mě přivázala ke stromu a začala se vzdalovat. Pokud jsem poslušně neštěkala klik a pamlsek. Pak to samé v leže a v sedě. S odepnutým vodítkem na cestě a úplně bez vodítka v trávě..pokaždé bez chybičky.

Panička mi za to objednala obojek Red dingo green - prý už k vánocům, nebo aspoň na Mikuláše, ale prd. Dá mi ho hned abych se blýskla na cvičáku :D.

Bellča

PS: už prý mají přijít mrazy (a tak i sníh), jupí :)